HUR LADDAR MAN NER FILMER??

KAN NÅGON VARA SNÄLL OCH fÖRKLARA/VISA/LADDA neR ÅT MEJ?!?! Det är ju en sånhär tråkig och regning dag idag när man inte vill göra nått annat än att se film typ... "/ och äta godis. Men då måste jag ju ta mej till affären å köpa det först. Ska nog det. Hundarna måste ju ändå ut. Usch, orkar inte med djur mer. Tror faktiskt att jag skulle våga/klara av att bo helt själv nu.. ;> kanske..
I morse blev jag väckt iaf av att det bankades på dörren, hoppade till å trodde det var hansomjagtagitpausifrån som kom oinbjuden (han har ju gjort de förut, och typ bara han som bankar på min dörr sådär) men så var det min mamma! Puuh! ;D Hade bara täcket omlindat om mej när jag öppnade dörren. Haha. Men hon hade med sej frukost och wienerbröd! Nawww ♥ Har varit lite halvt illamående idag och inte orkat göra nått, men febern har nog gått bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0