Big NO NO NO.....!!!!

ÅHH!!! :@ Min pappa är ett klantarsel!!!! Ikväll ska en tjej köpa den bruna valpen (killen) så jag ringde min pappa och sa åt han att komma hit med hunden. Sen ringde jag pappa nu när han är på väg och frågade om han hade tagit med sej hundens koppel å grejer....

Han - Aarå
Jag - Det svarta hoppas jag?
Han - Nej, vadå? Det är ljust...
Jag - VAAAA??? Tog du det rosa?
Han - Du vet att jag är färgblind.. Men det spelar väl ingen roll vilket koppel?
Jag - Men joooo!!!! En kille kan ju inte ha ett ROSA koppel?!?!?! ÅHHH!!! idiot! *klick*


Asså visst att han är färgblind, men skillnad på svart och rosa ser man ju!?!??! :S Han sa bara att han tog första bästa koppel han hittade.

Får väl säga till köparen ikväll att hunden är bög.. ;* (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0