dementa

Hahah, glömde jag berätta vart jag hamnat? Aa gjorde jag nog...

I alla fall, Just nu bor jag i ett stort vitt hus som är indelat i flera lägenheter och runtom det här Stora Vita Huset så finns det flera små röda hus. I dom där små röda husen så bor det fullt av gamlingar. (typ älderboende lr ngt sånt) Och aaa dom är liiiite smått wierd. hahah!

Igår t.ex när jag precis hade flyttat in så gick en tant förbi när jag var ute och så fick vi en fin konversation:

Hon - Hej!
Jag - hejhej =)
Hon -  Jag har varit hos Karin och druckit kaffe.
Jag - Jahaja, vad roligt
Hon -  Jaa, men hon röker så förjävligt
Jag - Ojda, ja det var ju dumt
sen gick hon vidare...

Hahaha, och det kryllar av såna här! Lite läskigt.. ;* Tvättstugan t.ex ligger i källaren av det här huset, as obehagligt, tänker typ att jag kmr se en död gamling när jag kmr ner eller en galen gamling som tuggar fragma och jagar mej elr ngt.. Usch! Haha! Jag har aldrig brukat vara typ "rädd" ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0