NU SÅ!

HEEEj! Ni ska ba veta hur mkt det regnar ute! Kom nyss in! Men jag gillar regn. Tycker det är mysigt. (: Har iaf varit och hämtat mitt efterlängtade legg hos polisen samt tagit ut pengar på banken nu som min mamma ska få. Var skyldig henne 3500kr! ;p Och när jag ändå var på banken så beställde jag ett nytt kontokort! Förut hade jag ett "ungdomskort" men nu kmr jag få ett "vuxnkort" haha. Var bara tvungen å skriva det (A) För jag känner mej så långt ifrån vuxen som man kan bli. ;P Men men, och min mamma blev inte så glad när jag berättade det för man kan tydligen shoppa med det utan att man har pengar på kortet så kmr det som en räkning eller ngt sen? HE HE HE... ;)))) Hon tkr inte att jag är bra med pengar och varnade mej för att använda över summan som jag har på kontot. ;*  





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0