SÅDÄRJA!

Jaa som ni vet så blev jag ju av med mitt legg och bankkort för 3 veckor sen typ. NU äntligen hade min mamma tid att följa med till polisen för att fixa ett nytt. Hahah 18 år och måste ha med sin mamma för att få ett id, pffftt!

Men SÅKLART valde min kära mor att ha "tid" idag bara för att jag såg ut som en bajskorv. Sov inget i natt och hon kunde inte ens skjutsa hem mej innan så att jag ÅTMINSTÅNDE fick platta håret (en beroende grej även fast håret inte blir rakt). Och anstränger mej ändå inte precis för mitt utseénde när jag bara ska till skolan och där kom hon och hämtade mej och sen raka vägen till polisen för att ta foto och grejs. Hmpf.. Jag som var så glad över att jag äntligen skulle få nytt legg med nytt foto där jag inte ser ut som en fet neger. Nu blev det ist en fet gris? -.-'

 Ajaaaa, snart kan jag iaf börja ha roligt på helgerna igen. ;) Det som räknas ändå! He HE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0