avundsjuka jävel


                                 
Ngn idiot har hackat min msn och bytt lösenord..... Vem vill göra så mot mej? varför? Det är bara mina "vänner" som jag umgås mest med som kan ha luskat ut hur man kom in på den. Tragiskt att veta hur falska vissa kan vara. Hoppas den här personen är nöjd nu som fått mej att inte kunna ha kontakt med mina flera hundra kontakter därifrån längre. Har ju en seriös msn också, fast den ger jag inte ut till vem som helst? Men hur kul äre å inte ha folk man kan driva med då och då lixm.

Jag vill inte ha några vänner. Vet inte vem jag kan lita på och vem inte. Hjälper inte att folk säger att jag kan lita på dem när dom bevisar motsatsen.

aja. Det här får mej bara att bli sur. Orkar inte. Hejs!



Kommentarer
Postat av: jenny

gäller detta mig med? :'(



jag har nte gjort ngt jag svär. mig kan du lita på :'(nu blir jag ju ledsen :(

2010-04-12 @ 05:59:49
URL: http://guppiees.blogg.se/
Postat av: Mucke Micke :)

vilka svin.. därför du aldrig e inne längre asså :(

säg till när du skaffat ny lr nått <3

2010-04-12 @ 11:55:37
Postat av: sandra

har en till, du får den om du messar mej?

2010-04-12 @ 16:47:47
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: Samantha.

Efter 5 år vet du nog att du kan lita på mig.

Jag älskar dig vännen! <3

2010-04-12 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0