flummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



Dagen igår:

Jenny sov över, jag vaknade tidigt på morgonen, drog ut med hunden, jenny sov fortfarande, jag kom in och satte på hög musik i mitt rum, jenny sov vidare, jag lät mina syskon komma in på mitt rum, hon sov, jag lekte med min syster, Jenny sov, jag satt vid datan, hon sov fortfarande, jag snackade i tele, hon sov, klockan blev 3, hon vakna, vi rökte vattenpipa, jag tappade kolen på mina brallor så de brändes sönder, vi drog till ett stall? tog hand om en häst, vi åkte in till centralen och väntade på buss, en efterbliven snubbe ställde sej FÖR nära mej och börja babbla, hamnade på ämnet mat?, han sa till mej att om jag inte äter så kmr jag komma till himlen snart, (HAHAHHAHAHHA!!!), mm, jag gick hem, duschade fort av mej häst lukten och skiten som hamnat under naglarna, gjorde fiskpinnar med spaghetti och sallad till mej(A), drog ut med hunden, badade bubbelbaaad och glodde film, satt vid datan och snackade i tele,  sen gick ja å la mej. TYP SÅ. :D:D:D:D  SPÄNNANDE DAG VA? ;)

och förstår inte hur folk kan välja att sova bort hela dagen, eller hur de ens KAN?!? :O Galet om ni frågar mej.


Men Ikväll blire PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY med gumsan och nå folk.... Hihi, ne, men ska dra till nå killar jag inte träffat förut, ba snackat med dem i två dagar på MSN nu..  så vi får hoppas att det blir kul. (((:

HEJS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0