HUNGRIGA?


kött fifan!  Jag borde bli kock. ;) Haha, sugna elr? Det är inte jag. Ser ut som brända inälvor. Aja. Det var bara till min bror jag skulle göra mat till ändå. (A) Hmm.

Och jag har min msn tbx nu! Fjollan som snott min hade bytt lösenordet till " Pörli " Hahahah..Så trög. viste inte ens hur hon stavas. Åhhh, vill veta vem det är! Shit asså. (jag skickade iaf efter glömt lösenord, så fick jag det till min andra hotmail. Jag är så smart. :D )

Och jag gick till skolan idag. Yippiii, inte varit där på 3 ½ vecka.  -.-' började 9 och slutade 13.15

Var nyss med Emilia en liten stund också. Och tidigare under dagen gick jag till en rastgård med hundarna så de fick springa av sig och leka fritt. Naaaww..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0