no more "bling bling"

Gick till skolan och skulle ha Naturkunskap och vad tror ni att vi ska ha? PROV såklart. Och eftersom jag inte varit med där på några veckor så lämnade jag in ett nästan vitt papper med endast lite kladdade figurer på. Sur jag är på mig själv. Hur kan jag alltid råka komma vid just sånna tillfällen? SUCK.



Har tandläkare på Torsdag... Lät på dem som att vi ska ta bort min tandställning då! :D Have to see. Själv tycker jag att den borde sitta i ett tag till. Inte helt nöjd än. Och sen vill jag även ha på under sidan också. ;o Men de är dumma och låter mej inte ha det. "för det är inte tillräckligt allvarligt" -.-'

Och MARCUS! Jag har fått upp luckan på mobilen nu! HAHA! ;) (Och för er som inte vet så limmade han fast min lucka på mobilen där batteriet och SIM kortet sitter med SUPERLIM för några dagar sen för att han var irriterad på att jag satt å pilla på den helatiden, eftersom den satt löst.) Moahaha 

Kommentarer
Postat av: MaRcUs

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA =) =) =)

Såååååå duktigt duu eeeee dååååå ;-)

Meeeen, jag kan juuu alltid limma fast luckan igen :-P Mowhahahahahahaaaa =)

2010-04-27 @ 02:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0