seg dag, godis


seg dag... Trodde det skulle bli sommar, men så hade det kommi snö i morse när jag vakna.

Har lekt med syster hela dan typ. ;P Haha. Vi gjorde oss till mer fjortisar än vi é och tog massa bilder. nawwh. Inte varje dag jag träffar henne, så why not. (ni får se bilder sen) ^^ Har lovat henne att jag ska vara med henne hela veckan, tills hon ska hem till morsan igen.

Marcus var här nu på kvällen. Jag var jätte osocial och råka tillåmed somna. Haha. Så elakt. Men jag var trött och orkade inte göra ngt annat. Nu ska jag ba fixa lite saker och sen ska jag somna igen. Usch, det är såååå varmt på mitt rum å jag håller på å svettas ihjäl.


Fick dessutom ett stooort påskägg fyllt med massor av godis av marcus i helgen när ja var där. :O Var hur tungt som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0