hallonbergen ? ;P


Hade en trevlig helg med Jenny, Totte och Jocke. :P Trodde aldrig vi skulle komma dit först eftersom vi skulle varit där vid 7 på kvällen, men Jenny missa bussarna till mej så vi kom fram vid 11 istället. Aja, var kul att vara med dem ivf. :)))

Fast jag blev typ mobbad för min "dialekt"? För att jag typ säger "ska ni va mä?" och "vfr dä?" Istl för "ska ni va me" och "vfr de" som alla sthlmare säger. ;) Hahaha. Inte mitt fel att jag råkat bo i Flääään.. (h-näs).

(och nu har jag pajat min mobil helt. (A) lr, kan inte skicka mess längre. blev sur och råka trycka liiite för hårt på skärmen så den sprack så mkt så man inte kan använda.) Det var mina dolda muskler som kom fram.


Nananaaa,, Jocke och jag! Jag vill inte synas på den här bilden.. :P


Jocke och jag drog ut och spelade fotboll i morse när de andra ville vara inne och "mysa". Sen spelade vi tv-spel. haha! Jag ägde. ;)


Jenny ville tydligen inte heller synas? ;D Alla utom jag fortsatte att dricka alkohol i morse. :O Jag nöjde mej med päronsoda. mihihii.. OCH MIN DATA E KLADDIG!!!! :S :S Jenny lånade den igår kväll, undra vad hon gjorde?? ;O ^^


Totte cooling ;P Jag fick på han Jennys linne. Snyggt?

Ahh, och när jag kom hem från dem så tog jag ett låååångt skumbad och sen bäddade jag ner mej, men har fortfarande inte somnat! :O Haha. Blev inte många timmar att sova i natt...

GOD NATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0