Jocke som tjej

Som sagt så kom Jocke till mig i Fredags... Så det var han, jag, Jenny och Mikael som lekte. Vi spelade bl.a fotboll. Det var min bror och jag som var i lag mot dem och vi överlägste dem ordentligt ;) Sen spelade vi ngt piratspel för små barn, och typ yatzy som spårade ur när alla fuskade. :P Han sov över här och jag fick klä ut han till tjej.. :P Dagen efter åkte vi hem till honom. Kollade ngn hockey match och sen fick jag höra han sjunga kariåke.


Jag tkr han passar bra som tjej... ;)


Vi lånade pappas gamla bil när han var på jobbet och körde runt lite. En sak som är säkert är att jag INTE åker med när jocke kör igen!!! ;) Han är GALEN! När han, mikael och jenny åkte till affären så sprang jag dit ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0