this morgon & next helg


Jag har varit duktig idag.Vaknade kvart i 7, tvättade kläder, gick ut med hundarna och sen ringde jag min handledare och frågade när vi skulle ha nationella i Engelska. Gick till skolan halv 9 och gjorde provet. Det känns som att det gick bra för att vara jag som gjorde det. :D

Har inte snackat ngt med Jenny på ett tag men hon messade och frågade om hon fick ta ut Zingo, så, why not. Bra för honom.  

Sitter å väntar på att klockan ska bli 4 då jag ska till skolan igen och träffa Lotti!



Mantha och Moa :D


Jag och Mantha bby från sist vi lekte =)

Samantha skrev igår och sa att hon kmr till mig NÄSTA HELG!!! :D Whiie.. MISS YAAAH SOOOO MUCH DARLING! <33




Nu sitter jag bara och fördriver tiden...................................................... 

Kommentarer
Postat av: Samantha

BÄSTA SEXET! :D <3



Jag kommer jag kommer!!! :D <3

2010-05-14 @ 12:39:57
URL: http://swistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0