En bra dag! =)

GOD MORGON. Jag har sovit jätte konstigt i natt. :o Gick å la mej runt 12 nångång. Somna fort men sen vakna jag efter bara en stund av att det kändes som att jag inte kunde andas. Värsta läskigt. Var tvungen att sitta upp en stund innan det blev bra igen. Sen efter det försökte jag somna, vilket tog ca 3 timmar? Låg och tänkte på hur mkt som hellst, men minns inte ens hälften längre. Har altså inte sovit så mkt i natt men är ändå pigg ! =D Tror att det blir en bra dag.

nu ska jag klä på mej och sen ska jag gå och handla lite mat till idag :pPpPp Är ju ensam hemma så måste fixa sånt själv. Ska göra taccos. (A) Har typ käkat cheeseburgare i flera dagar... thihi. Känner mej inte ens tjock. :P

Aja. Hörs sen!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-08-05 @ 12:18:54
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0