man skulle kunna tro...

Haha, man skulle kunna tro att jag är kille, för jag kan inte göra två saker samtidigt. ;) :P Som t.ex när jag jobbade. Min arbetsgivare  skulle ut å röka å sa åt mej att se till att vattnet inte rann över när vi fyllde på akvariet samtidigt som jag stod i kassan och tog emot kunder. Tror ni inte jag glömde vattnet och gjorde översvämning i hela butiken elr?! Och det hände inte bara EN gång under hela tiden jag var där. PIIINSAMT. ;)

Men jag fick ett bra omdöme därifrån ändå! :PppPp Hade det inte varit för att jag flyttar så hade jag t.o.m kunnat få extra jobba där. ;/


Kommentarer
Postat av: linn

häftig blogg!:)

kolla gärna in min blogg!:)

2010-08-08 @ 12:13:09
URL: http://linnottosson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0