finns ingenstans!

Dålig dag idag! Vaknade upp i morse FÖRKYLD igen! ;( Åkte till skolan trött som bara den. Att vakna halv 5 varje morgon är inte det roligaste. Ansträngde mej att orka igenom lektionerna. Ligger t.ex 4 veckor fram i matten nu, så då kan jag lata mej några veckor framöver ;). Sista lektionen när jag skulle skriva ngn reflektion om en film vi såg idag så blev det helt tomt i huvvet. Sa till min mentor att jag inte kunde tänka, så hon sa att jag kunde sluta tidigare. Bajjjjs då bara att bussen inte gick hem förrän 500 år senare.  

Gick runt på stan och kollade i Elgiganten, expert, Onoff och ngn affär till efter en ny laddare till min dator, men tror ni det fanns eller?! Såklart inte, slut överallt. -.-'  Suckkk, börjar tröttna på att inte ha ngn egen dator.


Känns som att jag kommit till ett annat LAND när jag är här i Dalarna. Dom pratar KONSTIGT och det är SÅÅÅÅ KALLT här! ;'( Håller på att frysa ihjäl varje dag här, och det är väl dfr jag e förkyld. I morse när jag satt å frös medans jag väntade på tåget så kom det några tanter som klagade över att det var såååå VARMT ! De stod när i typ leggins och linnen och tyckte det var VARMT!

NU förstår jag hur negrerna som går runt heltäckta i massa tyger på sommaren klarar av det. :pPpP..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0