jag vet inte



Ge mej massage tack?!

Gasch, nu har jag flyttat. Känns inte som det än. Har massa saker på gång fortfarande. Ni ska bara veta hur mkt jag har hunnit gråta och hur mkt jag hunnit tänka på.. tänkt på hur fel allt känns just nu och tänkt att inget nånsin kmr bli bra igen. fast det kommer det bli. DET MÅSTE DET BLI. 



Min mobil har förresten blivit knas. ;o Kan varken skicka lr ta emot sms/samtal... ;'( Data har jag knappt tillgång till heller. Min egen data é ju som sagt fortfarande paj.




Kommentarer
Postat av: huvelösa ekorren o.o

klart de blir bra de vet du.

annars ser jag till att de blir de ;) <3

2010-08-11 @ 01:02:19
Postat av: c.

allting bra idag ? :)

2010-08-11 @ 13:37:08
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0