nithalsband

Usch, dagen igår var inte den bästa.. Först på natten fick jag super ont i örat, kunde inte sova. Sen på morgonen tänkte jag ändå gå till skolan (är förkyld också) och gjorde mig i ordning å så.. Sen precis när jag skulle iväg så svimmade jag!? :o Sååå, min mor förbjöd mig att gå till skolan.

Senare på eftermiddan när jag sovit typ hela dan så följde jag med min mor till stan.. Köpte present till min bror och sen gick vi in i djuraffären och jag köpte värsta grymma nithalsbandet till min hund. ^^ Ska köpa ett till senare fast rosa... (Det fanns inte där, men har hittat en bra sida på nätet nu som jag ska beställa från. ;)


Min mor tvingade mej även att köpa en klotång till min hund. Alltså, hon tvingar mej att lära mej klippa klorna på min hund SJÄLV i stället för att jag alltid ska gå till djuraffären och få det gjort där som jag gjort hitills. ;'O GaSch....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0