PÅ GRÖNA LUND IDAG...

..MED JENNIFER, LINUS och JOCKE...  - Tack för en kul dag. =)

Tyvärr regnade det från morgonen när vi kom dit tills precis när vi skulle dra. ;O HAHA, och smarta som Jennifer och jag var så hade vi båda på oss vita linnen. ;) Bra att gå runt i det när man är genom blöt lixm.

Inne i skrattkammaren...


Juste.. När vi skulle åka insane första gången idag så bangade Jocke. Stackarn blev nog rädd. När vi andra hade åkt fick vi lov att leta rätt på den lilla kycklingen som gömt sej. ;P (Jag vet att du blir glad när du läser det här Jocke. Det är bara därför jag skriver det. ^^) 

 
På färjan.. ;D nöff nöff.


Haha, vi åkte såna dära radiobilar (?)... Jag tror att mina kompisar tyckte att jag ägde på det. ;P Dom bara krockade hela tiden lixm medans jag åkte runt i cirklar och försökte undvika dem..  (A)

Visst är sallad gott, men när man e ute käkar man cheeseburgare. ;)


Vi gick in i spökhuset också. Och ja, det var grymt fjantigt. Man vill ju att det ska vara läskigt? Men nej, det var det verkligen inte. Sen åkte vi även det där blå tåget som är "sååå läskigt" Det är ju för småbarn? :O TÖNTIGT.

Aja. Ska SOVA nu. BYyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0