Malmamarknaden

Det var sista dagen på jobbet igår! SKÖNT. Direkt efter kom Marcus och hämtade mej och sen åkte vi till Malmköping på den där marknaden som är där varje år. JAG FICK INTE ENS DUSCHA INNAN! ;o

Träffade iaf på lite gamla vänner där... Kul! Och FIIA överraskade mej genom att hoppa på mig bakifrån! Insåg att jag saknar henne grymt mkt :') Massa minnen pluppade upp, särskillt när Jennifer också (A) var där. Hahhah.. Närå. Men kändes bra att ses även fast det bara var en kort stund innan vi gick vidare. Blev så glad att jag knappt viste vad jag skulle säga eftersom det finns såååå mkt att prata om efter året som gått utan att vi setts. :P

Kommentarer
Postat av: FiiaJonsson

Måste ta och ses ngn gång på riktigt ;)

2010-08-02 @ 16:44:21
URL: http://fiiajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0