vingåker, eskilstuna, stockholm

blablablablablaaaaaaaaaaa................ Inte kunnat skriva ngt i bloggen, för jag har lixm fortfarande ingen data. Såå, måste passa på när ingen sitter vid "familjens". Vilket jag kan göra nu när jag kmr vara ensam hemma i en vecka för att de andra åkt till Göteorg! 

Aja... I Söndags åkte jag iaf till vingåkers factory outlet för första gången. Men eftersom jag åkte dit med en KILLE så blev det ingen shopping. Har ju skrivit det förut att det inte går att shoppa när jag går runt med killar. Men köpte iaf ett paraply, första gången nånsin. Haha, ett stort rosa! (;

Sen åkte vi vidare till Eeskilstuna. Jag ville kolla på ett par skor som jag velat ha därifrån. Men de var slut. Sen hittade jag ett par andra, men fattar fortfarande inte varför jag inte köpte dem?! ÅNGRAR MEJ SÅÅÅÅÅ MKT. :o

Idag ska jag åka till Stockholm. Ska bara ut med hundarna nu. (eftersom jag även fick bli hundvakt när de andra åkte!)

HEEEEEEEEEJDÅ. ha en kulig dag. :PppPpp


Kommentarer
Postat av: Pillemannen

Och killen råkade bara vara JAG :-/

*snyft

2010-08-03 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0