cykla på hal is


HAR VARIT UTE PÅ LÅNGPROMENAD MED HUNDISEN. Myyyyysit ♥

Sen var det en kille som cyklade (ja, cyklar gör man även på vintern här i dalarna) ikapp oss för att hans hund skulle få leka med min hund. ;p Lr var det för att han skulle få prata med mej? Haha.

Alltså, säkert hälften av alla människor jag träffar har börjat prata med mig genom att komma fram å säga "fin hund du har" "Vad heter den" Osv.. Och sen slutar det med att de frågar vad jag heter, vart jag bor, frågar efter mitt nr osv.. ;D Så dåligt ^^

Aja, nu fryser jag snart ihjäl så ska nog ta en varm dusch! Borde plugga också, men vem orkar det? Blir nog sängen sen och film lr ngt... Have to see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0