Köpa katt?


Bolina.
Nu är det snart ett år sen min kisse blev ihjälkörd. Funderar på om jag ska köpa en katt igen? Vill jag det? En kattunge. Och sen ger jag bort den när den är stor. :p Tänker att min hund säkert vill ha sällskap under dagarna. Och då blir ju en söt långhårig kattunge perfekt. Eller? 

Alltså, jag har inte funderat klart. En katt är ju inte lika lätt att ta med sig överallt som en hund är... Och... Ja, vad ska jag göra av katten då när jag åker ngnstans t.ex? Och att ha en kattlåda innomhus lockar inte heller särskillt mkt. Får se hur jag gör.............. Hihi. ÄLSKAR att det är jag som bestämmer vad jag ska göra iaf, nu när jag bor ensam. ;) Fast djur har jag alltid tagit hem utan att "fråga" , ända sen jag var liten. (A) Bolina var t.ex en hittekatt. Hihih, som jag tjänade massa pengar på när hon fick ungar femtielva gånger innan jag bestämde mig för att låta steriliserade henne.


Enda bilderna jag har kvar av Bolinas ungar.

Jag vet inte ens om jag tycker om katter längre?! Faaast, en liten kattunge är väl svårt att motstå för vem som hellst. Tror jag. Iaf tills den pinkar på mina kläder lr ngt! DÅ ÅKER DEN UT! :O He he he.... Nerå. Ska tänka lite.


Min Pöli, ett par råttor och Bolina längst till höger som man knappt ser huvvet på.

Kommentarer
Postat av: david

nice :) läs min blogg :D

2010-12-11 @ 16:45:37
URL: http://daviidbergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0