borlänge/södertälje


På tågstationen i Borlänge. I väntan på att få komma hem till Södertälje.


Hemma!!! :D

När jag satt på station å väntade på tåget igår så kom världens sötaste dvärg fram till min hund å börja klappa henne. Sen gick han in på ett café? och hämtade en SOCKERBIT som han ville ge hunden. Jag sa att han inte skulle göra det men han försökte ändå. Sen när Pöli inte ville äta den undrade han varför. Haha. En hund ska inte äta socker?

Nu är jag hemma igen i alla fall. Hade hoppats på att det skulle vara lite varmare här, men naj naj. ;P

Kommentarer
Postat av: Micke

du har en liten säng xD hahahah



å ofta hundar äter socker ^^ han kanske trodde de va en dvärg häst hahaha

2010-02-16 @ 10:47:08
Postat av: sandra

Jaja, tyst med dej :P

2010-02-16 @ 12:35:41
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0