ont i rumpan



Oohhh, wow så kul jag har. ;) Underhåller mig själv med min lilla web kamera. Haha.
Vi é inte tbx i Södertälje förrän vid 12 i natt. Fyfaan, och min rumpa börjar tröttna riktigt ordentligt på att ba sitta. 

När jag kommer hem så måste jag duscha först (fastän man inte får göra det efter 10? :O) och sen måste jag PACKA!!! För veeeet ni, i morgon bitti åker jag till Finne landet! Blir borta en hel vecka!!!! Vet inte om jag klarar av det?! Får nämligen inte ens ha med mig min älskipälski pöli. :( Men men. Att åka båt är ivf kul och det var jag själv som valde att åka med. sååååå... får väl se hur det blir.

pusssssssssshejs

Kommentarer
Postat av: Micke

du glömde packa ner mig :(

2010-03-01 @ 01:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0