ridskola

Go´morron go´morron. Jag fick vakna redan kl halv 6 i morse. Slå den ni. ;) Mina syskon som bor hos mamma vaknar den tiden varje morgon för att ta bussen till skolan innan 7! :o

Niklas och Valle som sov igår när jag kom på natten hoppade på mig nu på morgonen och skulle berätta massa saker. Så gulligt. (:

Känns konstigt att jag bestämde mig så fort för att bara åka hit. Hann inte ens gå å pissa innan för att jag skulle hinna med tåget. HAHA! Illa. Och hela vägen hit så satt det en neger kärring bakom mig, och hon hade en "flört-vissling" som signal varje gång hon fick mess. Typ.. 1 gång i minuten eller ngt. Hon hade ingen vett att stänga av ljudet heller. Drygt störande.

Aja, nu ska vi inte vara sånna. Ikväll ska jag följa med Lillsyrran till stallet. (Ridskolan) Hehe.

Ha en kul dag! Hejs...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0