se rumpa?

VILL HA KAAAAKAAAA! Eller, wienerbröd! ^^ Mihih... kom hit med det tack.

Mitt batteri på kameran är redan slut. Måste fixa nya i morgon.


lika strumpor, olika färg ;o

Aaa, å JUSTE!!!
Satt å msn:ade med massa folks på msn en kväll. Det här hade jag helt glömt bort. Haha.
Men det var iaf ngn som skickade sin web cam och jag accepterade. Gissa vad jag fick se? Hahah, en naken liten FLICKA! Hon satt där å visa brösten. (okej, fast hon inte hade ngra) och sen vände hon sig och typ tryckte upp rumpan i camen. HAHAHAHAH! fyyfaaaan. Sen stängde jag ner skiten å frågade hur gammal hon var. TRETTON bara. gaah. Tycker ju synd om ungen. Hade det inte varit för hon var så liten så hade jag gett ut hennes hotmail till hela världen. Hahaha, vet ju att det är sånt de flesta killarna(iaf) vill se. ;)


NUUU SKA JAG SOVA. Schemat på mina lektioner funkar inte att se på internet så måste vakna ännu tidigare i morgon för att veta vart jag ska på morgonen. ^^

NATTIIII <333

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja visst är hon söt:D

2010-02-03 @ 22:12:43
URL: http://superkoll.blogg.se/
Postat av: cicci

usch..det e ju tragiskt..att små flickor vill visa upp sig...och "dom flesta killar" e nog mest dom smågrabbarna som aldrig sett nått...eller tragiska offer som utnyttjar småtöser...



coola strumpor btw=)



ha en grym dag!

2010-02-04 @ 08:35:16
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0