pinsamt!

1:a februari idag... Kom på att jag skulle på ett annat polisförhör idag, ang snatteri...  fast på pappret jag fått stod det ingen tid, bara datum? Asså, inte jag som gjort ngt utan en "kompis" och jag hade oturen att vara med henne just då. Idiotiska människa! Sjunka så lågt, vara så fattig? så man är tvungen å sno! Hmpf. Ajah, hon vet vad jag tycker och hon läser min blogg. Har aldrig velat umgås med folk som beteér sig sådär. PINSAMT!

Men iaf.. jag snackade med min lilla mamma idag. ( hon har blivit mindre och är smalare än mej :O )
Vi snackade faktiskt i över EN TIMMA! Utan att tjafsa. Rekord! Haha. Hon snacka om att hon fått nå papper på att det var nerlagt? Hmm.. hoppas. Men vfr fick inte jag eller pappa veta ngt? Aja, skit samma.

Kollat på top model. Nu kmr ngt annat på tv. Har öppen dörr på mitt rum å hör att de andra också kollar på samma kanal. Deras TV är efterbliven så jag hör allting dubbla gånger. bra om jag missar ngt första gången? (A) Jag ser allt från den ljusa sidan bara! Haha.

ajah, ska till åkers nu fick jag veta.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe, eller hur ;P

COLA IN MY <3



hoppas allt är bra idag! :)

2010-02-01 @ 18:54:08
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

oj vilken tråkig "kompis" du hade

2010-02-01 @ 19:35:16
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0