aj lajk färger

KWAAAAAK KWAAAAK
 

Mamsis fåglar ;* Eller,,, de är nog mina syskons.. eller nått. Haha. Fina men läskiga. :P
Precis som med min ödla som jag vill ha, så skulle jag inte vilja hålla i dem. BLÄÄÄ ;)


ovanligt färgglada negerbollar (A)       ((((((( Lägg märke till den feta i mitten ;) )))))

Haha, blev lite "bakning" idag mee med mina små syskon.
 Efter att jag använde karamellfärg igår så ska de ha det till allt nu! Till mjölk, till pannkakor och när ingen såg efter de minsta så hade de tillåmed det i HÅRET! ;* Hahah. Skitungar. :)

Idag skulle jag egentligen åkt å badat i badhuset här. Men sen pajja morsans bil och den roligaste ruschkanan där borta var ändå trasig så blev inget. Badade här hemma i badkaret för en stund sen istl. Mys mys. ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson

skit söta fåglar ju!! :D

2010-02-14 @ 00:46:22
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Micke

Vart fick du idén av den Feta neeeegerbollen ^^ ??

2010-02-14 @ 01:22:49
Postat av: sandra

haha <3 Juste, de va du som gjorde en sån för ett tag sen? ;D För mig va´re latheten som tog över- (A)

2010-02-14 @ 11:18:26
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0