värsta krull

KLAAAAAAAAAAAAAAAAR........ Mitt rum e någelunda städat och läxan är klar att redovisas i morgon.
Duschade nyss å de va myyyyyyyys! Jag luktade apa efter allt idag. Tihihhh..... 

Vet ni vad jag gjorde igår? Knockade mej själv i pannan med mitt knä! Hur lyckas man?! Haha. 

Nu ska jag kolla efter lite rosa mini datorer och kolla om jag hittar ngn som passar mig och sen ska jag lägga mejj å läsa lite från min vecko revyn tidning som kom igår! :D

Nattiii!  (;



Mitt hår blir värsta krull när det är blött ;o


Kommentarer
Postat av: Micke

de e väll snyggt de me :D

2010-02-04 @ 23:19:54
Postat av: sandra

javisst. -.-'

2010-02-04 @ 23:41:53
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

så krulligt va det la inte men det e sexiggt

2010-02-04 @ 23:52:12
Postat av: Emilia Andersson

fint ju :)

2010-02-05 @ 16:36:31
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0