Barnprogram

Hej. Sitter å dricker Oboy. Dt är mkt gott. Kollade på nå barnprogram helt utan att jag tänkte på det. Sen efter en stund ba, "- eh, seriöööst vad äre för ngt? HAHHHAH" 

google bild -.-'
"Flapjacks äventyr" lr ngt sånt hette´re. Satt å asgarva ;)

Orkade inte uppdatera bloggen igår. Gjorde ändå ingt spec.
* Vaknade i Marcus nya och grymt mysiga lägenhet ensam med min hund, han hade åkt till jobbet.
* Promenerade hem.
*duschade och åkte till Kungenskurva med farsan och brorserna. Kollade efter en ny digitalkamera som jag behöver. Men hittade inte "den perfekta".
* Marcus jobbar typ där så åkte hem med han.
* Käkade cheeseburgare från McDonalds och ÅNGRAR det. :/ Känner mej som ett fetto.
* Kom hem vid 18. Gick å la mig, somna. Vakna vid 21 igen och efter det var jag vaken till halv 6 i morse! :O Galet. Borde fixa sömntabbletter eller nått. Kan inte sova på nätterna. 

Och så är jag barnvakt till lillebror just nu också eftersom farsan tydligen jobbar idag. :S

H e j s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0