Vad man gör när man inte är i skolan.



Jenny kom till mig en stund på förmiddan idag... Satt mest å snackade om grejs medans jag "vaknade". ^^
Jag fick även prata med HENNES kille i tele. Haha. Vad det sas då får ni inte veta, men det var kuuul. ;)
Samtalet var lååååångt.

Sen drog jag till Marcus, var där två timmar typ, men sen var jag tvungen att dra hem, eftersom jag var tvungen att komma hem med min hund innan farsan slutade jobbet, för att han inte skulle misstänka att jag hoppade över skolan idag. (A) Sen drog vi till Tälje Kebab iaf. Jag käka pommes. Men Macrus förstörde dem med ngn krydda? ;S Och jag förstörde hans cola med salt! HE HE HE! (fast jag köpte en ny till han sen.)

Och efter det var hela världen tråkig. Jag blir så lätt rastlös nu för tiden! Men i morgon kmr Samantha Älsk! :D  Å hon tar med sig sin hund. Så då får även min bebis en kompis att leka med. :) ruuulit rulit.

Idag bekände jag för lilla pappa att jag tappat bort alla mina nycklar på nyårn också. ;* Han verkade inte så glá, men sa inget spec.. ^^  



  

<--- Jenny & meee :D ---->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0