...



Spelat kort med Mikael...Höll på å möblera om och städa mitt rum, men jag tröttna! ;D så nu ligger alla saker i ett hörn!

Jag kom på en GENEALISK idé. Heheh, genealisk är ett genealiskt ord. hehehheheehh ;D Det var nån som sa ordet och jag fick det i hjärnan. Ah, iaf så har jag löst problemet med att jag tappade bort alla nycklar på nyårn.
Min bror Jimmy flyttade ju till morsan och lämnade kvar HANS hemnycklar här. Så dem tog jag och låtsas som om de är mina. Och sen hade jag tur nog att hitta extra nyckel till mitt skåp i skolan, (tror jag iaf att det är?!). Och nyckel till mitt rum finns det 10000 st av. Wheii.. Och nu har jag mitt nr på nyckelknippan så ifall jag tappar den igen så kan de ringa mej! :D Thihiii...

H e j s ! hjerta





Kommentarer
Postat av: Micke^^

haha e du uttråkad lr :P? ?



<3

2010-01-09 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0