GOTT NYTT ÅR!

gott nytt år

Ja, hoppas verkligen det blir ett gott nytt år. ANNARS! .... vet jag inte vad jag gör.


Firade NYÅR… i Åkersstyckebruk, med Marcus. HE HE. Skojsigt värre. Lagade mat tillsammans, eller, ah, vi käkade tacos, jag skärde gurkan å han gjorde resten. (A) Spelade kort. Han lärde mig ngt som jag inte minns vad det heter..Men jag ägde ivf och då tyckte han jag var seg?! Så då ville han inte spela mer. Jag FUSKADE engång. HAHAHA.. han fick alla lägsta korte och jag ba "råka" få alla ess.. Sen gick vi ut som de flesta andra vid 12 tiden. Jag tvingade med min hund som var livrädd för allt smällande. Awwhhh, stackarn. Och sen smällde jag mina små gulliga raketsmällare. ^^ PANG!



MEGACHIPS :O

Värsta mega chipset?! HEHE. jag åt upp det.



Jag RÅKADE förstöra hans soffa :* Filåt..


pöli och jag :D

Jag bara VILADE, och min hund gav mej onda blickar. Mwhahha.. Jag ser ut som ett barn!

godis?

Vi drack inte... (A)

google bild :(

En tråkig www.google.se bild :( För Macrus lät mej inte använda kameran. Eftersom jag skulle "förstöra" den.

Och jag har TAPPAT BOR ALLA MINA NYCKLAR! märkte jag idag. De ligger nog i någon snöhög just nu. Undra vad farsan säger när jag berättar. (A) Vill jag nog inte veta.



Haha, det här inlägget har tagi nåra timmar att göra! :P Glömde bort att jag höll på å skriva.
men aa, ha´re bra.

H E J S ! hjerta


Kommentarer
Postat av: Emilia andersson

sv: desamma :D <3

2010-01-02 @ 16:16:17
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0