helgen!


Blev inte så mycket bilder tagna i helgen, men kul hade vi!




Jag och Mantha! :D Naaawhh



Hmmmmmmmm... ;D

Hahaha, Igår morse vakna vi upp med två små flickor! Helt sjukt! Vi träffade på dem när vi var ute och sen bjöd jag med dem HEM! :O Vi åkte pulka med dem i en isbacke och nu har jag blåmärken överallt! På natten lekte vi "Mormors kalsonger". Det går ut på att en i taget berättar en historia som måste innehålla orden; mormor och kalsonger. Den får vara hur sjuk som helst, och den som först skrattar måste ta av sig ett klädesplagg. Den som först blir av med alla kläder, förlorar och måste dansa "kycklingdansen" inför dem som är med. HAHAH! Gissa vem som förlora! JAAG SÅKLART! Dålig humor som jag har. craaaazy! Sen fick jag se bilder i deras mobil! Så piiinsamt. Usch, pinsamt ens att vi var med dem! usch usch usch! Aja, händer inte igen iaf.
Tog 100 år innan vi fick iväg dem från mig sen! Alltså, inge fel på dem, jätte söta å så, och sen var de mina slavar, jag råka hälla ut pommes och dricka i sängen och det fick de ta hand om, Mantha och jag pallade inte gå ut med hundarna och det tog de hand om osv.. Jätte bra, men jaa, åldersskillnaden. Hmm..



Yeyeeee... ;D

Nångång när Mantha och jag ses igen så ska vi båda färga håret till ROOOSA! Hur bra tror ni inte att det blir? ;)<3 Hehe. Jag tror det blir gryyymt!

Nu är Samantha hemma igen, and I miss her redan! :D Igår på södertälje syd när vi väntade på hennes tåg blev det flumm! Jag råka nämna rätt högt att det kom in några snyggingar, jag råka nämna ganska högt att vi skulle ta kort på en liten dvärg som var sååå ful, och jag råkade säga tjingtjangtjong lånlsong precis när några japaner/kineser gick förbi bakom och massa mera!

Ajah, mer bilder kanske kmr om jag hittar vart dä är gömda på datan ! Haha.

H e j s !  hjerta_68328673_sys



Kommentarer
Postat av: Samantha

HAHAHAHHAAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! xD

Alltså det på stationen va ju bäst, haha!

Började tillochmed garva nu! xD



Saknar dej med redan bbyh'!<3

2010-01-18 @ 16:08:07
URL: http://swistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0