Ingen mjölk = ingen Oboy

Gick en promenad med Pöli och Emilia igår kväll.  Det är verkligen vinter ute. brr.. Våra näsor frös typ av. (A) 

Å Sömnpillrena jag tog igår funkar inge vidare?! Tog dem vid 22 ungefär, var helt mörkt i mitt rum och jag låg i min säng å försökte sova, somna inte förrän vid 2 .. (okej, sms:ade lite också ;), men ändå, blev inge trött... och vakna vid 6 i morse innan farsan åkte på jobbet. Suck.

Och vi har ingen mjölk hemma!!!!!! IIIIH, PANIK! Hehe, jag måste få min "morgon-Oboy". Så får väl gå ner till Ica snart. Vid 12 har jag tvättid också kom jag på nu. Har verkligen massor av kläder att tvätta.

 pöli utanför tvättstugan
Rutten tvättstuga i det här lägenhets huset! -.-' Renovering kanske?

Ajah, måste väl klä på mig nu å dra sen.

H e j s !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0