Inte min dag........................ =(

Cha Cha. Kunde inte skriva ngt här igår. Jag fick i ngt i ögat så jag typ inte kunde se och det gjorde sååååå ont så jag bara låg i sängen blundade å lyssnade på musik. Tillsist fick vi åka till sjukan, och otur som jag har så fick jag en neger doktor! Han ba typ titta lite med en lampa å sa att han inte kunde se ngt och sen fick jag åka hem igen. fick nå droppar jag skulle ha i typ. Mwääh, nu är mitt öga tyyyp jätte litet och rinner!. Ser ut som ett missfoster. :(

Dessutom hade vi tvätt tid idag. Farsan tog hand om det.
Han tvättade allas kläder UTOM MINA!!!!! :@ Tror han att jag ska gå naken eller?????? 

Och sen har jag ont i magen. Drack liiiite för mkt Oboy idag. (A) Men det får jag väl skylla mig själäv för. Haha.

Men visst har jag gjort en gullig header??  Gjorde den igår innan "olyckan". Dock är den bara tillfällig också. Det är kul att göra sånna. Typ testa på olika grejer.

Ni vet, jag skulle ju installera Phothoshop på datorn. Jag hittade skivan, men seriekoden som man måste ha var borta. Laddade ner Gimp istället som var lite kul. :) Typ, lite photoshop liknande, men ändå mer som paint.



Min kära kisse som blev påkörd för ett tag sen. Nawww... "/


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaaww, gulle ♥

2010-01-29 @ 14:32:19
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :)

r.i.p

2010-01-29 @ 21:26:50
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0