Kluuuumpigt av mej (A)

Nu är jag hemma i Södertälje igen!


Det hände en viss grej i Fredags när jag skulle åka till E-tuna. Jag skulle egentligen varit framme kl 14.00 och sen vid 16 nånting hade LL och jag bestämt att vi skulle gå på bio premiären av ; det regnar köttbullar.
Mitt tåg skulle skulle gå 13.12 och jag kom dit precis då. Ett tåg stod på mitt spår så jag fråga konduktören elr vad det nu heter ifall det gick till Eskilstuna. Han sa att mitt tåg var försenat och att jag skulle ta nästa som kom.
Väntade med musik i mina öron på tåget, och när det kom så gick jag på. Tåget krånglade jätte mkt på vägen och typ 1 timma senare kom ngn biljett kontrollant så jag gav han biljetten utan att ta ur hörlurarna. Han ba stod där å titta på mig så jag tog ur dem från öronen å undrade vad han ville. Så fråga han om jag skulle till Eskilstuna, å jag ba; jaaa? ... Han fortsatte titta på mig så jag ba; vadå? är inte det här det tåget? Och han ba, Neeej, vi är snart i Norrköping!!!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHA! Jag typ; va??? Jaha? vad ska jag göra nu då? Han berättade att de tydligen sagt i högtalarna på stationen att det skulle komma in ett annat tåg på det där spåret först pga nått tekniskt fel, men det hörde ju inte jag eftersom jag lyssna på musik. (A)  Sen typ sa han att jag skulle gå av i Norrköping och byta tåg mot E-tuna. Slapp iaf köpa ny biljett. Men jag var inte hos LL förrän vid fem typ, så missade DEN filmen på bion som vi egentligen skulle sett. ^^ Såååååå kan det gå.





Kommentarer
Postat av: Linda

haha.... jag fixade mig själv en blogg o skrev vääärldens trååkigaste inlägg :P läääs ^^

2010-01-24 @ 18:10:26
URL: http://lavl.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahah, okejj :)

2010-01-25 @ 21:11:10
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är den där LL?

2010-01-30 @ 23:41:20
Postat av: sandra

Linda liiiten :D

2010-01-31 @ 00:26:28
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0