kommit på lösningen för mina fläskiga lår! ;P

Mjaaa, duschat och varit ute med hunden sen jag slutade 14.20. Haha, de i klassen tror säkert att jag inte duschar efter idorotten eftersom jag drar direkt när vi slutar. Heh, men de vet nog inte om att jag bor granne med skolan så jag går hem å gör det istl. Omklädningsrummet/duschen är rutten i skolan. Ser ut som en.. källare?! Euwk..

Jag borde promenera hem till Marcus för att få tbx min laddare som jag glömt där, eftersom mobilen snart dör! Pöli TUGGADE SÖNDER min extra laddare. Sjukt, hon har aldrig bitit på nått eller förstört nått förutom om man inte gett henne det?! Men går dit senare om jag hinner innan han åker på jobbet.

Jag kom på att jag har sånna dära bälten man sätter på sig som vibrerar å gör så man får fastare mage/armar/lår och kan gå ner i vikt. Så sen ska jag sitta med dem på mina fläskiga lår hela natten. :P 
Gäddhänget på armarna får jag ta hand om nån annangång och magen har jag redan förstört med FIAS! liknande bälte typ förra året! Heheheh.. (A)

Och låten; russian roulette- med Rihanna är bäääst! Hör den överallt och fått den i hjärnan.

H e j s !

Kommentarer
Postat av: FiiaJonsson

haha, hur kan du ens komma på iden efter hur du reagera förra gången ;D Hahah

2010-01-11 @ 19:09:43
URL: http://fiia-jonson.blogg.se/
Postat av: Emilia Andersson

Snadra du är skit smal fatta det nån gång xP <3

2010-01-11 @ 20:05:25
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: micke

Sandra fattar aldrig nått emilia ^^ :P

2010-01-11 @ 20:59:01
Postat av: sandra

Fiia; Hahahha... ;D Ahdu, jag är desperat .. (A)



Emilia; Jag kanske inte är fet, men jag är inte nöjd heller <3 ;D



Micke; KÄFTEN PÅ`REJ UNGE! :P

2010-01-12 @ 08:07:33
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0