Ledig idag!

Alla i klassen fick ledigt idag eftersom att lärarna inte hade något för oss att göra. Haha, hur knäppt låter inte det? Och kan bara säga att så här har vi jätte ofta på Onsdagar. När jag sa det till farsan så trodde han knappt på mig eftersom han vet hur mycket jag "älskar" skolan. ;D

Men ska i alla fall försöka göra klart lite uppgifter idag. "/ Vet inte ens vad jag fick för betyg/omdömmen förra terminen eftersom jag var "sjuk" de sista dagarna innan lovet. HA! Men har aningar om att de inte var allt för bra.

Hittills har jag bara duschat och varit ute med hunden.

H e j s ! hjerta_68328673_sys





Kommentarer
Postat av: sammis

OCH pratat med mig!^^

2010-01-13 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0