skolstart Måndag - 11 Januari 2010

HE HE HE. Jaaa, go´mooooorron.. (: Ska snart till skolan å ha Idrott.. Sen slutar jag! WihoO.. Inte så farlig första dag i skolan ändå.

Sitter å kollar på top model på tv just nu och dricker vaaarm Oboy här i min ensamhet.


OCH I MORGON FYLLER  lilla JAAAAG 17 ÅR! :p
Känns inte som det ;S Och som alla gånger tidigare så önskar jag mig "baaaaara" en chihuahua.. (A)
Låg å drömde i natt om alla gulliga hundkläder man skulle köpa till den då! Hihi, Naaaaw.. <3 

Det skulle lixm bli att dra ut å shoppa kläder till sej själv och sin bebis samtidigt. ^^ :D
skulle ha tvååååå bebisar! :D
                                                             
Ajah, skriver mer här senare!

H e j s ! hjerta_68328673_sys







Kommentarer
Postat av: Micke

" och dricker vaaarm Oboy här i min ensamhet. "



ja kan komma å dricka oboy me dig om ja får :P

2010-01-11 @ 13:32:54
Postat av: sandra

Hehe, men KOM DÅ! :D

2010-01-11 @ 17:39:42
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0