Tyck synd om oss.



Idag är vi sjuka, min bebis och jag. Hon har diarré så har fått gå ut med henne 100 gånger i natt. Och jag mår bara dåligt, ont i magen, yr. Så nu ligger vi bara här i sängen och tycker synd om oss själva.
Har gått på en lektion idag, Senskan, eftersom jag tyckte att det är bra att jag får höra lite om provet vi ska ha i svenska/samhälls snart. Ska tillbax till skolan senare när vi har Matte och Engelska också. Hoppas Pöli klarar sig själv under tiden. :* 

Och pappa är trött på att jag inte äter maten de gör, så nu ska JAG göra en "normal" matlista för en vecka. :O
Jag som hade tänkt börja gå på en "banan-diet" (A)..  

Kommentarer
Postat av: Micke

synd om er 2 :( hoppas ni blir bättre :) <3

2010-01-26 @ 15:04:24
Postat av: Linda

jag har börjat med bananerna =D men ALLT vill hindra mig xD igår, min mamma bah: vill du ha pizza?? fast jag sa nej, o idag så åt jag hamburgare... men det var inte mitt fel... ^^

2010-01-26 @ 17:12:10
URL: http://lavl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0