WebCam Bilder

Hej, jag heter Sandra
                                                                           I can see yaaah ;)  

Ohh, mitt huvve svääävar :O
                                                              KNUBBIS
 

Är jag inte snygg? ;P



HAHAHAHAHAH!

Kul liv jag har? Märks att jag är 17 snart va? Så mogen. ;) Nä, men tog bilderna med morsans web cam igår.
Är hos Marcus just nu och han är på jobbet. Iskallt här fastän jag har hur mkt kläder som hellst på mej. Ska dra hem snart.. Om jag orkar. HEHE!

Ajah,
H e j s ! hjerta

Kommentarer
Postat av: hihi

ser ju inte ut som dig iaf ^^

dags för lite riktiga bilder snart va :P i porriga underkläder hahaha



skoja o.O

2010-01-08 @ 17:04:02
Postat av: simon

vill du se mig stoppa in något i rumpan? ädda och säg vad isf: [email protected] :P

2010-01-10 @ 17:34:29
Postat av: Samanthaa

HAHAHAHH!!!

Lika fin som alltid ja BästaVän! <3



Men vad fan äre för idioter som har kommenterat?xD

Hahah, fick mig ett gott skratt av dom iaf! ^^

2010-01-11 @ 10:24:16
URL: http://swistbacka.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahaha <3 Ja, eller hur! :P

2010-01-11 @ 11:44:05
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0