jobb på djuraffär. Yipppiiiie -.-' ;)

Heyy! Det känns att jag lever! Varit så trött efter att jag varit på jobbet så inte ens orkat skriva ngt här. Kommit hem ungefär vid halv 7 på kvällarna , hoppat in i duschen, och efter det har jag mer lr mindre gått å lagt mej. Galet.

Aja, att jobba på djuraffär är inget jag vill göra i framtiden, fast det är rätt chill.. Inte så att man måste slita precis. (bortsett från i Måndags då det första jag fick göra var att rensa 12 burar elr vad det nu kan ha varit? Då kändes det efteråt kan jag säga!)

Och Rickard, han jag jobbar hos, fan ta honom idag! HAHA! Det kom in värsta äckliga cp gubben som luktade anus så jag höll mej helst en bit ifrån. Då lämnade Rickard mig ensam med honom och sa åt mej att hjälpa gubbjäveln! (för att HAN skulle slippa han) Den efterblivna gubben stog där i hundra år och snackade och fnissade och jag fick visa upp varenda grej för honom och vara såååååå trevlig, medans Rickard stod i bakgrunden och gjorde grimascher så att jag stod där och garvade. Hmmm, när gubben bestämt sig vad han skulle ha börja han klappa händer och fnissa som en liten unge. Shit asså!!!!

Försökte göra en bild på hur han såg ut, men lyckas inte göra den lika äcklig som han var på riktigt! Usch, går inte att beskriva. PINSAMT.

Min kära bror hade sönder min kamera igår. Annars hade jag säkert varit tvungen att fota han för att dela med mig av HÄRLIGHETEN! ;S ;D hahah...


OCH MINA NAGLAR ÄR HELT AV NU!!! ;/ Var tvungen att klippa av dem efter redan första dan. Usch, två av dem gick sönder och det blev inte direkt fräschare av att ha massa bajs under dem andra. sorgligt för mig, men vet att många andra är glada nu.  Right? ;)

Ska sova nu. BYE


Kommentarer
Postat av: Macrus

hiihii, aaaa, JAG e glad att du har klippt dina naglar =) =) =)

surt att din bror tog sönder din kamera, först din datakabel och nu kameran :-/



ajaaa, på lördag lilla du ;) mohahaha =)

2010-07-15 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0