blekfis?


Och jag som tyckte att jag är blek? ^^ HAHA
LL <---- &-----> JAG


Ah, jag är hemma från Eskilstuna nu iallafall. ÄR TRÖTT! Har verkligen varit varmt väder, men lilla linda "tycker inte om" att bada så det måste jag göra under veckan nu istl! :DDD Igår gick vi runt på stan hela dan. Vi flummade runt och testade kläder vi i vanliga fall INTE skulle ha på oss. ^^ KULIGT. Tyvärr har jag inga bilder på när vi var som "fulast" :PpPp

Träffade även på några killar som jag aldrig träffat, men som tydligen viste vem jag är? haha. De ropade mitt namn när jag gick förbi och sen snackade vi lite. Tyvärr var de omognare än mej så vi drog sen. Stötte på lite annat folk också som ville ha mitt nr. naaawwww. Typisk grej va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0