Intervjuade



Jag och Linda köpte likadana mysis tröjor igår. ;* Tröjan var såååå skön så jag ba väntade till kvällen då det skulle bli svalre så jag kunde ha den på mig... hihih

Och idag innan jag åkte hem från E-tuna så blev vi intervjuade av sveriges radio! Killen som intervjuade oss frågade hur vi  tror att fler ungdomar skulle bli mer intresserade av att gå till skolan och jag svarade typ; "asså jag tror inte ens att det är möjligt". *thihi* Men vadå, jag var bara ärlig. =)


Och sen så blev vi blev törstiga så jag köpte juice som vi drack upp på engång! och 250 sugrör! ÄLSKAR SUGRÖR. Fast min pappa är inte så glad på mig eftersom det alltid ligger sånna lite överallt hemma hos oss efter mej, men det får han tåla. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0