Jag var mamma i helgen


Jag när jag skulle få min yngsta bror att somna. ^^


Hejjsan! Jag har legat i sängen tills typ NU! ;o GALET. Men jag har inte kunnat ställa mig upp utan att typ svimma. Men iaf. Som ni kanske sett har jag inte bloggat på ett tag nu. Glömde nämligen min strömsladd till datan hemma i Södertälje. Men min pappa lovade att han ska skicka den nu på Måndag. nawww. =) Jag har dessutom inte haft tid att blogga nu under helgen. Haft fullt upp att vara "mamma" till 4 av mina småsyskon och till 3 hundar! För första gången i mitt liv(?) så var dom SÖTA. Haha, när mosan kom hem sa de till henne att JAG borde vara deras mamma för alltid. x'D MEEEEN DET KAN DE GLÖMMA. Även fast det gick bra så är det knappast ngt jag skulle stå ut med jämt. ;)

Haha, hinner inte skriva nå mer. Min bror dödar mej om han får se att jag använder hans data.

Hejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Mucke Mick :P

ja kan komma upp å va "pappa" :P lr de jobbiga vännen som ungarna kan klänga på ^^



åker upp nåndag å spöar er alla :D

2010-06-20 @ 21:39:27
Postat av: E R I K A

sv; nu har du min mailadress, så det är bara att skicka bilden :)

2010-06-20 @ 23:47:40
URL: http://eerikag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0