ny plattång


HEJSAN! Idag drog jag ner till Centrum här i Södertälje och bytte ut min trasiga plattång mot en ny! (pajjat sladden på den igen) Tror jag skrev att jag skulle göra det för några veckor sen, men det blev iaf inte av förren nu.

Passade även på att gå till den där djuraffären som jag ska jobba på i sommar. Kollade upp vilka tider jag kommer jobba. Börjar inte förrän kl 10, så det blir skönt! Känner ju vissa andra som börjar kl 8 t.ex ;)

När jag var klar med det drog jag till Marcus och väckte han, och sen åkte vi in till Sthlm.

Just nu sitter jag och dricker te och väntar på pannkakor. Börjar bli förkyld. Igen. Är typ alltid det, mer eller mindre. =|

Men iaf, i morgon klockan halv 2 så åker tandställningen av. Undra om det kommer kännas konstigt utan den? Har ju ändå haft den i käften ett halvår nu. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0