tältning och sådär

I morgon, (elr aa, senare idag) så ska jag ha ett möte igen och efter det åker jag förhoppningsvis in till stan och shoppar lite småsaker.

Hehe, vill ha ett tält! Massa minnen pluppar upp i min skalle om hur kul jag och massa kompisar haft varje år vid den här tiden då vi alltid tältade i vårat stora tält! (nån idiot rev sönder det utanpå, på natten förra året när mina småsyskon tältade på gården!) Men iaf, som förra året när jag, Fiia, ellen, Simme och Robin tältade vid en sjö! Så mysigt. ^^ Och så hade vi med oss våran GUMMIBÅT som jag för övrigt inte har ngn aning om vart den finns nu? Elr som när Jag, Fiia och KO-Linnea tältade i en kohage på massa bajs. HAHA! x'D Fiia och jag hade godis och Linnea fick inte ens smaka! HAHAHAH x'D Elr som när Fiia och jag byggde upp tältet på en stor studsmatta. Det var rätt coolt. Mmm, elr den där gången jag, Carro, Sandra, Heidi och Mikael tältade på våran gård och vi vaknade upp tidigt på morgonen av att vi låg och typ badade? :P Vi hade skitit i att sätta på regnskyddet. Och sen typ engång tältade jag, Amanda och Robin på ett ställe där man precis varit och plockat upp en snubbe som drunknat. På natten fick vi för oss att vi ville bada, men drog istl till en annan strand för att det kändes äckligt att ngn hade dött i den sjön vi var på. Jag var typ livrädd för att trampa på massa mini grodor som fanns längs hela vägen.

Aja, det var några minnen av 100000+

Funderar på om jag ska åka till Södertälje snart igen också? Känns inte som jag orkar vara här i Dalarna längre.


Kommentarer
Postat av: FiiaJonsson

hahaha länge sen det var ^^

2010-06-24 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0