SÖDERTÄLJEEE

Sitter på tåget. Igen... Är på väg från Dalarna nu. ÄR SÅÅÅÅÅ HUNGRIG! :P OCH SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SUGEN på cheeseburgare från McDonalds. (A) Hihi... Den här dagen kmr säkert sluta med att jag får i mej en elr två sånna.

Och minns ni förra gången jag sa att hela tåget stank? pga min hund.. Den här gången gör det också det! Fast pga en negerjävel som var tvungen att sätta sej bredvid mej. Han satte sej bredvid mej näre finns hur mkt andra platser som helst. Och hela hans släkt verkar vara med?! GAsch... vfr ska alltid JAG ha sån otur?


HJÄLP. JAG ÄR NEGER I FACET! :PpPp

Aja. är snart i Sthlm. :) Macrus ringde å sa att han kmr å hämtar mig därifrån så jag slipper ta pendeln och promenera från centralen med min packning. nawwww. Gulligt. =) ♥ fast det börjar kännas som jag utnyttjar honom? "(

Kommentarer
Postat av: Sara

Så.. Vad har du för problem med "negrer"?

2010-06-03 @ 14:54:46
URL: http://randyyy.blogg.se/
Postat av: Emilia Andersson

äntligen så kommer du hem till tälje! :D

2010-06-03 @ 18:08:04
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Mucke Micke

Postat av: Sara

Så.. Vad har du för problem med "negrer"?



varför säger du negrer me " tecken ? :S dom e ju inge annat precis . de ju som att säga "tjejen" till dig.fast du kanske e en kille? så de blir "Sara"

va hade du tänkt man ska kalla dom ?

2010-06-03 @ 19:30:03
Postat av: sandra

vem har sagt att jag har ngt emot dem? Han som råka sitta bredvid mej LUKTADE FAKTISKT ANUS! och sen att det var en "sån" typ kan inte jag rå för.

2010-06-04 @ 15:34:48
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0